Najlepszy system transakcyjny w minecraft


Handel jest interakcją między graczem a mieszkańcami. który został dodany w aktualizacji 1.3.1. Odbywa się to poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy wieśniaka w wersji PC gry Minecraft. Handel jest obecnie niedostępny w systemie Windows 10 Edition lub Pocket Edition. Wieśniacy nie mogą handlować. Jak handlować Wykres dostępnych towarów handlowych. Każdy wieśniak zaczyna od jednej opcji, by wymienić coś. Dla celów tego wyjaśnienia będą one określane jako umowy handlowe lub po prostu umowy. Każdą umowę handlową można zrobić kilka razy, zanim wieśniak nie chce już tego honorować. Zwykle jest to pięć razy, ale może się różnić. Wypełnienie pierwszej umowy handlowej, a następnie zamknięcie okna handlu lub interfejsu, spowoduje, że wieśniak wejdzie w tryb myślenia i da wieśniakowi lepszą reputację z graczem (reputacja wyjaśniona poniżej). Wieśniak może mieć jednocześnie do pięciu umów handlowych, choć po piątym może zastąpić stare. Jedynym sposobem odblokowania kolejnych umów jest wymiana z wieśniakiem, za każdym razem co najmniej jedna umowa. Po osiągnięciu pięciu porozumień handlowych kontynuowanie wymiany handlowej spowoduje, że pozostałe umowy zostaną zresetowane, co pozwoli na większą liczbę transakcji, ale także szansę zastąpienia obecnych umów jeszcze jedną nową umową. Papier handlowy na szmaragd, z wieśniakiem. Handel to szybki sposób na zarabianie Szmaragdów w trybie przetrwania. ponieważ jest to jedyna legalna metoda pozyskiwania szmaragdów, innych niż wydobycie Szmaragdowej Rudy. Specjaliści Kartografii zostali dodani do Aktualizacji Eksploracji. Gracze mogą handlować z tymi kartografami, którzy chcą wymienić mapę eksploracji. dla kombinacji szmaragdów i kompasu. Na serwerach multiplayer z wioskami NPC wbudowanymi w wioski, gracze mogą działać jako zbójnicy lub rabusie i zabijać graczy, którzy wierzą, że właśnie wymieniali wieśniaka na szmaragdy. Wiedza o wieśniakach Wieśniak bardziej spodoba się graczowi, tym częściej wymieniają się ze sobą. Jest to użyteczne tylko w jednym celu: powstrzymać miasta Iron Golems przed atakowaniem gracza. Golemy zwykle stają się wrogie, gdy wieśniacy są źli, ponieważ zostali ostatnio zaatakowani przez gracza. Alternatywnie gracz może uciec z wioski i odczekać chwilę przed powrotem. Wrogie żelazne golemy w końcu wybaczą zapomnieć o graczu. Handel jest zwykle trudny, chyba że odbywa się w domu, podczas gdy Żelazne Golemy są obecne, a mieszkańcy są źli na gracza. W wersji na PS3 zaczarowana broń nie może być przedmiotem handlu z wieśniakiem, tylko bez zaklęć. Wykryto zakłócenia w działaniu blokowania reklam Wikia jest darmową witryną, która zarabia na reklamie. Mamy zmodyfikowaną wersję dla widzów korzystających z blokowania reklam. Wikia nie jest dostępna, jeśli dokonasz dalszych modyfikacji. Usuń reguły niestandardowego blokowania reklam, a strona zostanie wczytana zgodnie z oczekiwaniami. Trading to mechanika gier, która pozwala graczowi handlować z mieszkańcami NPC. Gracz może kupić przedmioty za pomocą szmaragdów lub użyć przedmiotów do kupienia szmaragdów. Kliknięcie prawym przyciskiem myszy otworzy interfejs handlowy, który ma jedną lub więcej ofert wieśniaka. Wieśniacy mają różne zawody, które mają wpływ na oferowane przez nich oferty. Kowal sprzedaje jedynie zbroję, narzędzia i broń, a rolnik sprzedaje ci różne artykuły spożywcze i narzędzia. Ceny mieszkańców pytają, są ustawione, choć nie wszyscy mieszkańcy wsi pobierają te same kwoty za te same przedmioty. Jednak mieszkańcy wioski będą generować nowe oferty, które mogą być tą samą pozycją w większych lub mniejszych ilościach z inną ceną. Ale mieszkańcy wioski będą generować nową ofertę tylko wtedy, gdy ostatni przedmiot, który mają w ofercie (artykuł z prawej strony), był już wcześniej wymieniony. Wieśniacy generują tylko nową ofertę, gdy okno handlu jest zamknięte i będą emitować fioletowe cząstki przez kilka sekund. Nowo wygenerowana oferta może być nowym przedmiotem lub przedmiotem, który już sprzedał, co spowoduje nadpisanie starej oferty. Ta nowa oferta może być gorsza, więc może zająć wieki, aby obniżyć swoją cenę do swoich potrzeb. Kowal kupuje: Węgiel: 16-23 za 1 szmaragd Diament: 4-5 za 1 szmaragd Żelazny wlewek: 8-9 za 1 szmaragdowy Sztabka złota: 8-9 za 1 szmaragd Kowal sprzedaje: Diamentowa siekiera: 1 za 9-11 szmaragdów Diamond Hoe: 1 na 7 szmaragdów Diamond Pickaxe: 1 na 10-11 szmaragdów Diamond Spade: 1 na 7 szmaragdów Diamond Sword: 1 na 12-13 szmaragdów Żelazny topór: 1 na 6-7 szmaragdów Iron Hoe: 1 na 4-5 szmaragdów Kilof: 1 na 7-8 szmaragdów Żelazny pik: 1 na 4-5 szmaragdów Żelazny Miecz: 1 na 7-10 szmaragdów Żelazny hełm: 1 na 4-5 szmaragdów Żelazny Kufel: 1 na 10-13 szmaragdów Żelazne nogi: 1 na 8 -9 szmaragdów Żelazne buty: 1 na 4-5 szmaragdów Hełm łańcuchowy: 1 na 5-6 szmaragdów Łańcuszek Kaseta: 1 na 11-14 szmaragdów Łańcuszkowe nogi: 1 na 9-10 szmaragdów Łańcuszkowe buty: 1 na 5-6 szmaragdów Diamentowy hełm : 1 za 7 szmaragdów Diamond Chestplate: 1 za 16-18 szmaragdów Diamond Legs: 1 za 11-13 szmaragdów Diamond Boots: 1 za 7 szmaragdów Farmer kupuje: Farmer sprzedaje: Bibliotekarzy kupuje: Zarezerwuj: 12-14 za 1 szmaragdowy Papier: 19 -29 za 1 szmaragd Pisemna książka: 1 za 1 eme sztabka złota ralda: 8-9 za 1 szmaragd Bibliotekarz sprzedaje: Kapłan kupuje: sztabki złota: 8-9 za 1 szmaragd Ksiądz sprzedaje: Kapłan również zaczaruje twoje żelazne i diamentowe miecze, topory, kilofy i naszywki na 2-4 szmaragdy na pozycja. Butcher kupuje: Trading 3.2 Small Fix Przyjazny dla użytkownika, zabawny, uczciwy i niesamowity sposób prowadzenia transakcji. Handel Przyjazny dla użytkownika, zabawny, uczciwy i niesamowity sposób prowadzenia transakcji. Prosty interfejs graficzny zapasów, który pomaga graczom w wizualizacji przedmiotów, którymi chcą handlować bez obawy, że zostaną oszukani. Z łatwością zobacz, co chce sprzedać gracz i zgódź się na jednoczesny handel. Druga myśl w ostatnich sekundach Nie ma problemu, po prostu anuluj handel w odliczaniu "Odmowa w tył". Obaj gracze biorący udział w wymianie otrzymają swoje przedmioty dokładnie w tym samym czasie bez żadnych problemów. Wielki atut dla serwerów RPG z odgrywaniem ról Opis Zdobądź 10 bloków gracza i poproś o wymianę. Jeśli gracz zaakceptuje, otworzy się GUI magazynu. Umieść przedmioty, które chcesz wymienić w swojej sekcji, i umieść drugiego gracza. Po zakończeniu kliknij zieloną wełnę, aby wskazać, że jesteś gotowy. Gdy obaj gracze to zrobią, rozpocznie się 5-sekundowe odliczanie, w którym żaden gracz nie może zmienić przedmiotów będących przedmiotem handlu. Jeśli masz wątpliwości, anuluj handel, klikając czerwoną wełnę. Jeśli oboje lubicie wybór przedmiotów, pozostawcie sam zapas do czasu zakończenia odliczania. Obaj gracze otrzymają swoje przedmioty będące przedmiotem handlu w tym samym czasie. Handel nigdy nie był bardziej sprawiedliwy, bezpieczny ani łatwy. Commands Trade (PlayerName) - Żąda transakcji z wyznaczonym graczem. Trade Accept - Akceptuje bieżące zlecenie handlowe Trade Decline - Odrzuca bieżące zlecenie handlowe Trade Reload - Reloads the trading config. yml file Uprawnienia Tylko dwa pozwolenia dla wszystkich poleceń handlowych trading. trade trading. admin - pozwala na ponowne załadowanie handlu Instalacja Aby zainstalować wtyczkę na swoim serwerze. Zatrzymaj swój serwer Przeciągnij i upuść wtyczkę do folderu wtyczek. Uruchom swój serwer. Korzystaj z funkcji Odliczanie konfiguracji. 5 Odległość. 10.0 TradeCurrency. true TradeCurrencyAmount. 100,0 TradeInCreative. false ShiftRightClick. prawdziwe wiadomości. błąd - nie - zaangażowany. ampbTradinggt amp7Nie jesteś obecnie zaangażowany w żaden błąd transakcji - handel - już - zaakceptowany. ampbTradinggt amp7 Handel został już zaakceptowany błąd - accepter - różne - handel. ampbTradinggt amp7 Ampbaccepter gracza amp7 jest obecnie zaangażowany w inny błąd handlowy - requester - different - trade. ampbTradinggt amp7Jesteś zaangażowany w inny błąd handlowy - odległość. ampbTradinggt amp7Musisz znajdować się w promieniu 10 bloków od gracza, aby wymienić błąd - świat. ampbTradinggt amp7Musisz być w tym samym świecie, co gracz, by handlować błędami. ampbTradinggt amp7Nie możesz wymieniać się z samym sobą błędem - nie - online. ampbTradinggt amp7 Ampbaccepter gracza amp7 nie jest błędem online - twórczym. ampbTradinggt amp7Nie możesz handlować podczas ampbCreative amp7mode error - incorrect - usage. ampbTradinggt amp7 Niewłaściwe użycie, prawidłowe użycie: ampbTrade (PlayerName) amp7, ampbTrade Acceptamp7 lub ampbTrade Odrzucenie handlu - żądanie - wysłane. ampbTradinggt amp7Reklacja handlowa wysłana do gracza ampbaccepterem - żądanie - otrzymane. ampbTradinggt amp7 Amplifikator gracza amp7 po prostu zażądał wymiany z tobą. Masz 15 sekund na zaakceptowanie transakcji - zaakceptowano. ampbTradinggt amp7Trade został zaakceptowany trade - udany. ampbTradinggt amp7Trade zakończyło się sukcesem - anulowane. ampbTradinggt amp7Trade został anulowany trade - anulowany - creative - reason. ampbTradinggt amp7 To dlatego, że gracz był w trybie kreatywnym w obrocie - waluta. ampbTradinggt amp7Masz sprzedawany ampbcurrencyamount amp7as wynik otrzymanego handlu - waluta. ampbTradinggt amp7 Otrzymałeś ampbcurrencyamount amp7as wynik trade config - przeładowany. ampbTradinggt amp7 Amfconfig. yml amp7file został przeładowany Item - Names. inwentarz. Ty inny dzielnik. spadek - handel. ampcKliknij, aby anulować Trade accept - trade. ampaClick to Ready Trade nie - gotowe. amp7Nie Gotowy gotowy. Dodaj ampaReady - waluta. ampaAdd ampfcurrencyamount remove - waluta. ampcRemove ampfcurrencyamount total - waluta. ampaCurrent Pieniądze do bycia przedmiotem handlu: ampfcurrencyamount Przedmiot - Lores. spadek - handel. - amp7Kliknij ten blok na dowolnym - amp7time podczas handlu, aby anulować accept - trade. - amp7 Po tym, jak obaj handlowcy kliknęli - amp7 ten blok, odliczanie będzie - amp7begin add - currency. - amp7Dodaj pieniądze do wymiany handlowej - waluta. - amp7Usuń swoje pieniądze z transakcji CountdownLength - Ustaw tę liczbę na czas w sekundach, aby zaczekać przed ukończeniem transakcji. Dystans - Maksymalna odległość transakcji (ustawiona na -1 dla braku odległości, transakcje nadal nie będą działać w różnych światach). TradeCurrency - Ustaw na 039true039 lub 039false039. Jeśli jest włączona (ustawiona na 039true039), wtyczka aktywnie wyszuka wtyczkę ekonomiczną za pomocą Vault. Jeśli zostanie znaleziona wtyczka ekonomiczna, wszystkie funkcje ekonomiczne wtyczki będą włączone, jeśli wartość TradeCurrencyAmount jest większa niż 0. TradeCurrencyAmount - Ilość pieniędzy zwiększana do dodania lub odjęcia przez transakcje. Kiedy gracz dodaje pieniądze do handlu, dodawane pieniądze są o tę kwotę. TradeInCreative - Po ustawieniu na false. handel w trybie kreatywnym jest wyłączony. ShiftRightClick - Po ustawieniu wartości true. transakcje można inicjować i akceptować, przytrzymując klawisz Shift i klikając prawym przyciskiem myszy gracza. Wiadomości - Zamień wiadomości na własne. Nazwa elementu - Zamień nazwę na własne, niestandardowe nazwy (spis musi zawierać mniej niż 32 znaki). Item-Lores - Zamień wiadomości na własne niestandardowe lores. Dodawaj do niego coraz więcej linii, aby dodawać do wiadomości coraz więcej wiadomości. Samouczek wideo Plany na przyszłość Dodaj plik konfiguracyjny dla niestandardowego cytowania Odliczanie od Thoughtsquot WYKONANE Anuluj handel po uszkodzeniu (zalecane przez daniel0964) WYKONANE Opcje językowe konfigurowalne w konfiguracji (zalecane przez cPathz) ZROBIONE Wsparcie dla gospodarki (zalecane przez wszystkich) WYKONANE Konfigurowalna opcja odległości (zalecana przez Wszyscy) Gotowe Konfigurowalna opcja ignorowania świata (zalecana przez BiGUNMAN) ZROBIONA Zignorowana zgodność PvP (zalecane przez ChrisGSPvP) ZROBIONY Handel VIP z większą liczbą slotów (zalecane przez daniel0964) Transakcje dotyczące logów (zalecane przez daniel0964) Przełączanie z gotowości na niegotowe, jeśli elementy zostały zmienione (Proponowane przez Jleeevinnn) Zapobiegaj graczom od handlu z nieobecnymi graczami (Sugerowane przez Stealth) Darowizny Zwrócono mi uwagę, że popyt na tę wtyczkę jest dość wysoki. Szczerze mówiąc jestem zaszczycony, że mogę zalogować się na serwer i prawie wszędzie znajduję tę wtyczkę. Powód, dla którego dodaję przycisk darowizny, dotyczy właścicieli serwerów, którzy uważają, że należy przekazać darowiznę jako zachętę. Szczerze mówiąc, zwykłe podziękowania wystarczają przez większość czasu. Muszę jednak zachować równowagę między szkołą, pracą, grami i tworzeniem wtyczek. Darowizny zwykle przechylają skalę. Dlatego tutaj jest naprawdę fajny błyszczący przycisk. Kliknij na wiadomość od programisty Witam. To jest davidrosales i mam dla ciebie kolejną wtyczkę. Ten jest obowiązkowy dla wszystkich serwerów. Dodaje fajny mały system transakcyjny. Mam nadzieję, że wszyscy się tym cieszą tak bardzo, jak mi się podobało. Jeśli masz jakieś problemy z wtyczką, komentarz poniżej, a ja postaram się je natychmiast naprawić. Wszelkie sugestie Zaproponuj im Moje przyszłe plany są prawie puste, ponieważ nie widzę, jak mogę ulepszyć tę wtyczkę za pomocą nowych funkcji. Również I039m myśli o dodaniu sekcji Serwery z tym Pluginquot tak. Jeśli zamierzasz używać tej wtyczki na swoim serwerze, możesz skomentować ją nazwą i adresem IP serwera, a następnie dodać go do listy. Dziękuję za przeczytanie tego. to dużo znaczy. Baw się z wtyczką

Comments

Popular Posts