Forex islamski finanse


Praca z finansami islamskimi Finansowanie islamu odnosi się do środków, za pomocą których korporacje w świecie muzułmańskim, w tym banki i inne instytucje pożyczkowe, pozyskują kapitał zgodnie z szariatem. lub islamskie prawo. Odnosi się również do rodzajów inwestycji, które są dopuszczalne w ramach tej formy prawa. Unikalna forma inwestycji odpowiedzialnej społecznie. Islam nie dokonuje podziału na duchowe i świeckie, stąd jego zasięg w dziedzinie spraw finansowych. Ponieważ ta podgrupa finansów jest rozwijającą się dziedziną, w tym artykule przedstawimy przegląd, który posłuży jako podstawa wiedzy lub do dalszych badań. Wielki obraz Chociaż od siódmego stulecia obowiązują je od początku islamu, islamska bankowość i finanse formalizowano stopniowo od końca lat 60. XX wieku, zbieżne z ogromnym bogactwem ropy naftowej, które napędzało nowe zainteresowanie i zapotrzebowanie na szariat. - zgodne produkty i praktyka. Podstawą islamskiej bankowości i finansów jest zrozumienie znaczenia podziału ryzyka w ramach pozyskiwania kapitału i unikania riba (lichwy) i gharar (ryzyko lub niepewność). (Aby dowiedzieć się więcej na temat ryzyka, przeczytaj Ustalanie ryzyka i piramidę ryzyka oraz personalizowanie tolerancji ryzyka.) Islamskie prawo postrzega pożyczki z odsetkami jako relację, która sprzyja pożyczkodawcy. który pobiera odsetki na koszt pożyczkobiorcy. Ponieważ prawo islamskie postrzega pieniądze jako narzędzie pomiaru wartości, a nie jako zasób sam w sobie, wymaga, aby nie można było otrzymywać dochodu z pieniędzy (na przykład odsetek lub czegokolwiek, co ma rodzaj pieniędzy) w spokoju. Uważana za riba (dosłownie wzrost lub wzrost), taka praktyka jest zakazana przez prawo islamskie (haram., Co oznacza zabronione), ponieważ jest uważana za lichwiarską i wyzyskującą. Dla kontrastu, islamska bankowość istnieje, aby wspierać socjoekonomiczne cele islamu. Odpowiednio, finansowanie zgodne z szariatem (halal., Co oznacza dozwolone) składa się z bankowości dochodowej, w której instytucja finansowa ma udział w zyskach i stratach jednostki gospodarczej, które ona gwarantuje. Równie ważna jest koncepcja gharar. Zdefiniowany jako ryzyko lub niepewność, w kontekście finansowym odnosi się do sprzedaży produktów, których istnienie nie jest pewne. Przykłady gharar byłyby formami ubezpieczenia, takimi jak zakup składek ubezpieczających przed czymś, co może, ale nie musi, lub pochodnymi wykorzystywanymi do zabezpieczenia się przed ewentualnymi skutkami. (Aby dowiedzieć się więcej na temat ubezpieczeń lub żywopłotów, zobacz A Beginners Guide to Hedging.) Zrozum swój kontrakt ubezpieczeniowy i poznaj zaawansowane podstawy umowy ubezpieczeniowej.) Finansowanie kapitałowe spółek jest dopuszczalne, o ile te firmy nie są zaangażowane w ograniczone rodzaje działalności - takie jak produkcja alkoholu, pornografia lub broń - i tylko niektóre wskaźniki finansowe spełniają określone wytyczne. Podstawowe ustalenia dotyczące finansowania Poniżej znajduje się krótki przegląd dopuszczalnych rozwiązań finansowych często spotykanych w finansach islamskich: umowy o podziale zysków i strat (mudarabah). Islamski bank gromadzi inwestorów i przyjmuje udział w zyskach i stratach. Uzgodniono to z deponentami. Co zainwestował bank w grupę funduszy inwestycyjnych sprawdzonych pod kątem zgodności z szariatem. Filtr analizuje bilanse firm, aby ustalić, czy jakiekolwiek źródła dochodu dla korporacji są zabronione (na przykład, jeśli firma ma zbyt duże zadłużenie) lub czy firma jest zaangażowana w zakazane linie biznesowe. Oprócz aktywnie zarządzanych funduszy inwestycyjnych, istnieją również pasywne oparte na takich wskaźnikach, jak Indeks Rynku Islamskiego Dow Jones i Globalny Indeks Islamski FTSE. (Aby dowiedzieć się więcej na temat bilansów firm w celu ustalenia zadłużenia, patrz: czytanie bilansu, rozkładanie bilansu i odkrywanie ukrytego zadłużenia.) Partnerstwo i własność akcji (musharakah). Najbardziej popularne są trzy takie struktury: Saldo własne o obniżonej wartości. Powszechnie stosowany w celu sfinansowania zakupu domu, metoda degresywnego bilansu wymaga, aby bank i inwestor wspólnie kupowali dom, a inwestor instytucjonalny stopniowo przenosi swoją część kapitału własnego w domu na właściciela domu, którego płatności stanowią kapitał własny właścicieli domów. . b. Lease-to-Own. Takie rozwiązanie jest podobne do spadku opisanego powyżej, z wyjątkiem tego, że instytucja finansowa zarabia najwięcej, jeśli nie wszystkie pieniądze na dom i zgadza się na uzgodnienia z właścicielem domu do wynajęcia, aby sprzedać mu dom pod koniec ustalonego okresu. semestr. Część każdej płatności idzie w kierunku dzierżawy i saldo w kierunku ceny zakupu domu. do. Rata (Cost-Plus) Sprzedaż (murabaha). Jest to działanie, w którym pośrednik kupuje dom z wolnym i wyraźnym tytułem. Pośredniczący inwestor zgadza się następnie na cenę sprzedaży z potencjalnym nabywcą, przy czym ta cena uwzględnia pewien zysk. Zakup może zostać dokonany wprost (kwota ryczałtowa) lub poprzez serię odroczonych płatności (rata). Ta sprzedaż kredytowa jest akceptowalną formą finansowania i nie należy mylić jej z oprocentowaną pożyczką. Leasing (ijarahijar): Sprzedaż prawa do użytkowania obiektu (użytkowanie) przez określony czas. Jednym z warunków jest to, że wynajmujący musi posiadać przedmiot dzierżawy na czas trwania dzierżawy. Odmiana leasingu, ijarah wa iqtina, przewiduje zapisanie umowy leasingowej, zgodnie z którą leasingodawca zgadza się na sprzedaż przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy z określoną wcześniej wartością końcową. Jedynie wynajmujący jest związany tą obietnicą. Najemca. z drugiej strony nie jest zobowiązany do zakupu przedmiotu. Islamic Forwards (salam i istisna): Są to rzadkie formy finansowania stosowane w niektórych rodzajach działalności. Są wyjątkiem od gharar. Cena przedmiotu jest opłacona z góry, a przedmiot zostaje dostarczony w określonym momencie w przyszłości. Ponieważ istnieje szereg warunków, które należy spełnić, aby takie umowy były ważne, zwykle wymagana jest pomoc islamskiego radcy prawnego. Podstawowe pojazdy inwestycyjne Oto kilka dopuszczalnych rodzajów inwestycji dla inwestowania islamskiego: akcje. Prawo szariatu dopuszcza inwestowanie w akcje spółek (akcje zwykłe), o ile te firmy nie angażują się w pożyczki, gry hazardowe lub produkcję alkoholu, tytoniu, broni ani pornografii. Inwestycje w spółki mogą dotyczyć akcji lub inwestycji bezpośrednich (private equity). Islamscy uczeni poczynili pewne ustępstwa na dopuszczalnych firmach, ponieważ większość długów wykorzystuje albo w celu zaradzenia brakowi płynności (pożyczają), albo inwestując nadwyżkę gotówki (instrumenty oprocentowane). Jeden zestaw filtrów wyklucza firmy, które posiadają oprocentowane zadłużenie, otrzymują odsetki lub inne nieczytelne dochody lub należności handlowe za więcej niż ich nominały. Dalsza destylacja wyżej wymienionych ekranów wykluczałaby spółki, których wskaźnik stanu minimalnego jest równy lub przekracza 33 spółki o nieuczciwych dochodach plus nieoperacyjny przychód z tytułu odsetek równy lub większy niż 5, lub spółki, których należności stanowią całkowite aktywa równe lub przekraczają 45 lub więcej. Inwestycje emerytalne. Emeryci, którzy chcą, aby ich inwestycje były zgodne z zasadami islamu, stają przed dylematem, że inwestycje o stałym dochodzie obejmują riba. co jest zabronione. Dlatego konkretne rodzaje inwestycji w nieruchomości. bezpośrednio lub w formie sekurytyzacji (zdywersyfikowany fundusz nieruchomościowy) może zapewnić stały dochód emerytalny, a jednocześnie nie działać wbrew prawu szariatu. Sukuk. W typowym ijara sukuk (ekwiwalent emisji leasingowej) emitent sprzeda certyfikat finansowy grupie inwestorów, która będzie je posiadała przed odsprzedaniem ich emitentowi w zamian za ustalony z góry zwrot z wynajmu. Podobnie jak oprocentowanie konwencjonalnej obligacji, zwrot z czynszu może być stałą lub zmienną stopą powiązaną z benchmarkiem. takich jak LIBOR. Emitent składa wiążącą obietnicę wykupu obligacji w terminie przyszłym według wartości nominalnej. Spółki celowe (SPV) są często tworzone w celu pośrednictwa w transakcji. Sukuk może być nową pożyczką lub może być zgodną z szariatem wymianą konwencjonalnej emisji obligacji. Kwestia ta może nawet cieszyć się płynnością dzięki notowaniu na lokalnych, regionalnych lub globalnych giełdach zgodnie z artykułem w magazynie CFA zatytułowanym Islamskie finanse: Jak nowi praktycy finansów islamskich mieszają teologię i nowoczesną teorię inwestycji (2005). Podstawowe ubezpieczenie pojazdów Tradycyjne ubezpieczenie nie jest dozwolone jako środek zarządzania ryzykiem w prawie islamskim. Dzieje się tak dlatego, że stanowi on zakup czegoś o niepewnym wyniku (forma ghiraru), a ponieważ ubezpieczyciele stosują stały dochód - formę riba - w ramach procesu zarządzania portfelem w celu zaspokojenia zobowiązań. Ewentualną alternatywą zgodną z szariatem jest ubezpieczenie spółdzielcze (wzajemne). Subskrybenci wnoszą wkład do puli środków, które są inwestowane w sposób zgodny z szariatem. Fundusze są wycofywane z puli w celu zaspokojenia roszczeń, a nieodebrane zyski są rozdzielane pomiędzy posiadaczy polis. Taka struktura istnieje nieczęsto, więc muzułmanie mogą skorzystać z istniejących pojazdów ubezpieczeniowych, jeśli jest to potrzebne lub wymagane. Wniosek Finansowanie islamu jest wielowiekową praktyką, która zdobywa uznanie na całym świecie i której etyczna natura interesuje nawet niemuzułmanów. Biorąc pod uwagę wzrost zamożności w muzułmańskich krajach, spodziewamy się, że ta dziedzina przejdzie jeszcze szybszą ewolucję, ponieważ nadal podejmuje wyzwania związane z pogodzeniem odmiennych światów teologii i nowoczesnej teorii portfela. Aby przeczytać więcej na ten temat, zobacz Co to jest islamska polityka inwestycyjnaIslamski Forex Walutowy kurs walutowy (FX) jest ważnym działaniem we współczesnej gospodarce. Transakcja walutowa jest zasadniczo umową wymiany jednej waluty na drugą po uzgodnionym kursie wymiany w uzgodnionym terminie, zapewnia ochronę przed niekorzystnymi kursami wymiany walut i pomaga firmom związanym z działalnością w obcej walucie ustalić formę ekspozycji na ryzyko walutowe . A przy stosowaniu takich technik, jak zabezpieczenia walutowe, przedsiębiorstwa mogą chronić się przed niekorzystnymi zmianami kursów walut w przyszłości. Transakcje walutowe obejmują transakcje płatnicze w walutach obcych i transfery środków obejmujące różne waluty i kraje oraz transakcje takie jak: "czek podróżny", gotówka w walutach obcych, projekty w walutach obcych, przekazy pieniężne w walutach obcych, inwestycje i usługi handlowe. Dopuszczalność transakcji walutowych W finansach islamskich panuje ogólny konsensus wśród uczonych islamskich w kwestii poglądu, że waluty różnych państw mogą być wymieniane na miejscu w tempie innym niż jedność, ponieważ waluty różnych krajów są odrębnymi podmiotami o różnych wartościach lub wartość wewnętrzna i siła nabywcza. Jednakże w przeszłości istniały diametralnie odmienne poglądy na temat dopuszczalności wymiany walut w przyszłości, to znaczy, gdy prawa i obowiązki obu stron dotyczą przyszłości. Rozbieżność poglądów na temat dopuszczalności kontraktów walutowych można prześledzić przede wszystkim pod kątem istnienia następujących elementów: Riba (lichwa) Gharar (nadmierna niepewność) i Qimar (spekulacja hazardowa). Jeśli chodzi o porównanie z Ribą, niektórzy prawnicy porównują waluty papierowe ze złotem i srebrem, które były powszechnie akceptowane jako główny środek wymiany w początkach islamu. Odnoszą się do hadisów świętego proroka (niech spoczywa w pokoju) Sprzedaj złoto za złoto, srebro za srebro. w tych samych ilościach na miejscu i gdy towary są różne, sprzedawaj, jak ci odpowiada, ale na miejscu. Jednakże w przypadku wymiany dotyczącej walut papierowych należących do różnych krajów, wartość wewnętrzna lub wartość walut papierowych nie może zostać zidentyfikowana ani oszacowana w przeciwieństwie do złota i srebra, które można zważyć. W związku z tym nakazy Sharirsquoah dotyczące zakazu Riba nie mają zastosowania do walut papierowych. Taka wymiana byłaby dopuszczalna, o ile jest wolna od jakiegokolwiek nakazu dotyczącego kursu wymiany i sposobu rozliczenia. Jeśli chodzi o Gharar i spekulacje, zakaz kontraktów futures i forwardów obejmujących wymianę walut jest uzasadniony faktem, że umowa taka obejmuje sprzedaż nieistniejącego przedmiotu lub przedmiotu, który nie znajduje się w posiadaniu sprzedawcy. Niektórzy nowi naukowcy wyrazili opinię, że futures powinny być dopuszczalne, ponieważ przyczyna, czyli prawdopodobieństwo niepowodzenia dostawy, jest bardzo istotna na prostym, prymitywnym i niezorganizowanym rynku. Jednak nie powinno to być już powodem do niepokoju na dzisiejszych rynkach zorganizowanych transakcji terminowych, w których uważa się, że standardowy charakter kontraktów terminowych i przejrzyste procedury operacyjne na zorganizowanych rynkach kontraktów terminowych minimalizują prawdopodobieństwo upadłości. Niemniej jednak, większość przedstawicieli świata akademickiego odrzuca takie twierdzenia, podkreślając fakt, że kontrakty futures prawie nigdy nie obejmują dostawy przez obie strony. Wręcz przeciwnie, strony umowy odwracają transakcję, a umowa jest rozliczana wyłącznie w oparciu o różnicę cen. Ponadto, jeśli chodzi o przewidywalność kursów walutowych, są one niestabilne i pozostają nieprzewidywalne przynajmniej dla znacznej większości uczestników rynku. I każda próba spekulowania w nadziei teoretycznie nieskończonych zysków byłaby grą losową dla takich uczestników. Banki islamskie wymieniają waluty na miejscu w transakcjach takich jak przelew bankowy lub przelew wyrażony w obcej walucie, płatność za towary przywiezione z innego kraju, płatność za usługi rozliczane w obcej walucie, w przypadku sprzedaży lub zakupu walutę obcą w gotówce lub czeku travelerrsquos lub wyciągu bankowego przeciwko innej walucie lub gdy klient wpłaca czek lub wyciąg bankowy sporządzony w walucie obcej i wymaga zapłaty w walucie lokalnej. Oprócz transakcji spot, transakcje walutowe mogą być podejmowane przez banki na podstawie kontraktów forward, kontraktów futures, kontraktów opcyjnych, kontraktów swap i arbitrażu walutowego. Mimo że niektóre z tych transakcji są kontrowersyjne jako islamskie instrumenty finansowe, ponieważ można argumentować, że element spekulacji i odsetek jest wbudowany w te kontrakty. Ponadto, podczas gdy zwykle nie występują koszty z góry związane z transakcjami walutowymi, banki islamskie nadal czerpią korzyści finansowe poprzez włączenie marży do transakcji lub stopy kontraktowej. Oznacza to, że stopa bankowa może różnić się od rynkowej stopy procentowej obowiązującej w tym czasie, przy czym bank osiąga zysk z transakcji. Dzisiejsze rynki walutowe charakteryzują się zmiennością kursów walut. Na niestabilnym rynku uczestnicy są narażeni na ryzyko walutowe, a islamska racjonalność wymaga zminimalizowania tego ryzyka w interesie efektywności, jeżeli nie zostanie zredukowane do zera. Islamskie mechanizmy hedgingu walutowego są zaprojektowane, aby osiągnąć cele konwencjonalnych kontraktów hedgingowych, przy zachowaniu zgodności z zasadami islamskiej praktyki handlowej. Oznacza to konieczność zapewnienia, że ​​umowa jest wolna od Riba, Gharar i Maysir. Niektóre z tych mechanizmów to: byk Kontrakt terminowy obejmujący waluty pozwala na sprzedaż jednej waluty w stosunku do innej, aby rozrachunek w dniu wygaśnięcia kontraktu wyeliminował ryzyko wahań kursów walutowych poprzez ustalenie stopy w dniu zawarcia transakcji dla transakcji. odbędzie się w przyszłości. byk Kontrakt terminowy obejmujący waluty to umowa kupna lub sprzedaży określonej waluty do dostawy w uzgodnionym miejscu i czasie w przyszłości, jednak umowy te bardzo rzadko prowadzą do dostawy waluty, ponieważ pozycje są zamykane przed Data dostarczenia. Byk Opcja walutowa jest narzędziem zabezpieczającym, podobnie jak polisa ubezpieczeniowa, która pozwala na zamianę jednej waluty na inną w określonym dniu, po uprzednio ustalonym kursie wymiany, bez zobowiązania do tego, że opcje walutowe eliminują ryzyko rynku przyszłe transakcje. byk Umowa swapowa dotycząca walut jest umową wymiany jednej waluty na drugą i odwrócenia wymiany w późniejszym terminie jest oparta na nominalnej kwocie głównej lub równowartości kwoty kapitału, która określa wartość swapu w terminie zapadalności, ale jest nigdy nie wymieniane Swapy walutowe służą do uzyskiwania płynności. waluta arbitrażu walutowego ma na celu wykorzystanie rozbieżności w kursach wymiany na różnych rynkach pieniężnych poprzez zakup waluty na jednym rynku i sprzedaż jej na innym rynku w celu skorzystania z różnych stóp procentowych. Z punktu widzenia Sharirsquoah problem z powyższymi strukturami powstaje, gdy zainteresowane strony chcą w przyszłości kiedyś wymienić walutę, ale już ustalając stawkę, która jest dzisiaj ustalona, ​​podczas gdy umowa jest dzisiaj zaplombowana. Jest to sprzeczne z podstawowymi zasadami szariatu regulującymi wymianę waluty (Bai Sarf). W Bai Sarf jest to wymóg wymiany, która obejmuje dwie różne waluty, które mają być zawierane na miejscu. W związku z tym zabronione jest zawieranie terminowych kontraktów walutowych, w których realizacja odroczonej umowy, w której jednoczesne posiadanie obu wartości liczników przez obie strony nie ma miejsca. Niemniej jednak, aby zminimalizować ryzyko niepewności cen w przyszłości, pojawiły się również banki islamskie, opcje, opcje i swapy dla handlu walutami, chociaż ogólna zasada szariackich uczonych jest taka, że ​​hedging jest niedopuszczalny. Jednak te zarzuty mogą być dyskusyjne, ponieważ hedging pomaga wyeliminować Gharar, umożliwiając importerowi zakup potrzebnej waluty zagranicznej przy obecnym kursie wymiany, ponieważ islamskie banki inwestują tylko waluty obce zakupione przez nich w sposób zgodny z prawem szariatu, o ile jest możliwe i ponieważ przestrzegana jest zasada ochrony bogactwa. Co więcej, autentyczna spekulacja jest dozwolona w islamie, w przeciwieństwie do profesjonalnych spekulacji, gdzie spekulant nie jest prawdziwym inwestorem. Większość islamskich kontraktów finansowych dostarczanych przez islamskie banki będzie narażona na wahania kursów walut wynikające z ogólnych różnic kursowych w walutach obcych w operacjach zagranicznych oraz wynikających z nich należności i zobowiązań w walutach obcych. Banki islamskie mogą naliczać opłaty w oparciu o różne islamskie kontrakty oraz ograniczać spekulacje i nadużycia, dlatego zabezpieczenia można ograniczyć do należności i zobowiązań z tytułu różnic kursowych związanych wyłącznie z prawdziwymi towarami i usługami. Swap wprowadzony przez banki islamskie, oparty na takich pojęciach, jak Warsquoad, Murabahah, Musawamah i Tawarruq, jest uznawany przez naukowców za dopuszczalny, o ile jest wolny od elementów, które naruszają Sharirsquoah, oraz w celu zaspokojenia potrzeby zabezpieczenia. Dlatego parametry Sharirsquoah w zakresie strukturyzacji i wykonywania swapu są bardzo ważne, aby zapewnić, że praktykujący rynku naprawdę spełniają wymagania określone przez Sharirsquoah. Zaproponowano dwie ogólne kategorie parametrów Sharirsquoah w Islamskiej FX Swap, mianowicie wytyczne dotyczące łączenia różnych kontraktów w jednej transakcji, a drugą wytyczne dotyczące sposobu wyznaczania islamskich celów swapowych w celu zabezpieczenia lub spekulacji. Dwie powszechnie oferowane struktury islamskiego FX Swap na rynku oparte są na umowie Bai Tawarruq lub koncepcji Warsquoad (promisendertaking). Układ oparty na Tawarruq jest skonstruowany z wykorzystaniem dwóch zestawów Tawarruq (na początku), aby umożliwić osiągnięcie tego samego efektu co FX Swap. Podczas gdy druga struktura oparta na koncepcji Warsquoad obejmuje wymianę walut na początku i obietnicę lub zobowiązanie (Warsquoad) do przeprowadzenia kolejnego Bai Sarfa w przyszłości w oparciu o ustaloną dzisiaj stawkę. W dniu wygaśnięcia, drugi Bai Sarf zostanie wdrożony, aby odzyskać oryginalną walutę. Islamski rynek Forex Islamski finansów jest praktyka finansów zgodnie z zasadami islamu. Kieruje się zasadami etycznymi. Dwie uderzające cechy finansów islamskich to: Proponuje filozofię podziału ryzyka, w której pożyczkodawca musi dzielić ryzyko kredytobiorcy8217. Celem islamskich finansów jest promowanie rozwoju gospodarczego i społecznego poprzez konkretne praktyki biznesowe. Islamski rynek Forex musi także potwierdzić islamskie zasady finansowe. Islamski rachunek Forex jest oferowany handlowcom wiary islamskiej. Handlowcy ci nie mogą otrzymywać ani płacić swapów (odsetek) z powodów religijnych. Aby umożliwić wielu muzułmanom korzystanie z zalet rynków zagranicznych, wielu brokerów umożliwiło muzułmanom handlowanie na rynku Forex przy pomocy kont walutowych na rynku islamskim. Te specjalne konta, zwane islamskimi kontami Forex Trading, są zgodne z prawem szariatu, umożliwiając inwestorom Islamska wiara, aby skorzystać z handlu na rynku Forex. Te konta oferują BEZ SWAP dla transakcji, które pozostają otwarte przez całą noc. Ci brokerzy mają również dedykowane sztaby dla ekspertów wspierających i handlujących biegle w języku arabskim, a także zawiłości prawa szariatu. Jedynym czynnikiem decydującym o islamskim rachunku jest to, że przedsiębiorca powinien być wyznania islamskiego. Te konta są oferowane dla wszystkich typów kont, niezależnie od oferowanej waluty bazowej lub dźwigni finansowej. Współczesne obroty przeszły długą drogę od tradycyjnego handlu towarami i towarami, które fizycznie wymieniano podczas prowadzenia działalności. Wcześni kupcy muzułmańskiej wiary używali wielkich oceanów i ziem do handlu na całym świecie. Byli lubiani, ponieważ ich metody handlu są zgodne z prawdą, pryncypialne i podyktowane naukami ich wiary. Ta tradycja trwa do dnia dzisiejszego. Najbardziej prestiżowi brokerzy handlujący Forex oferujący Islamskie Konto Forex to: Otwarte konto islamskie. Obsługa języków arabskich Oferuje systemy ForexCopy, konta PAMM. Tłumy handlowe. Poznaj trendy w handlu na żywo na rynku. 50 Dołączenie do bonusu. Oferuje CopyTrader, aby skopiować najlepszą ofertę handlową portfela handlowców. Wybór brokerów dla handlu islamskiego: Wybierając brokera do obsługi swojego rachunku handlowego na Islamskim rynku Forex, należy dokładnie przeprowadzić analizę. Ważne jest, aby wybrać typ konta. Usługi i warunki handlu powinny być również przestudiowane wcześniej. Można również wybrać obsługę dwóch różnych brokerów, aby sprawdzić, który z nich daje lepsze wyniki. Czasami przedsiębiorca jest skłonny do stosowania wyższych spreadów, aby uzyskać lepsze wyniki lub jeszcze lepszą obsługę klienta. W Internecie istnieje wiele brokerów do prowadzenia handlu na rynku Forex. Można po prostu otworzyć konto i zacząć handlować na rynku Forex. W tym biznesie zorientowanym na zysk konieczne jest podtrzymywanie pewnych standardów etycznych i moralnych. Islamskie zasady finansowe są takie same. Zgodnie z prawem muzułmańskim zabrania się zawierania jakichkolwiek umów biznesowych i finansowych, które nie są zgodne z zasadami islamu. Podstawową cechą islamskich finansów jest sprawiedliwość społeczno-ekonomiczna i dystrybucyjna. Islamskie finanse muszą pomóc w rozwoju i dobrobycie społeczności muzułmańskiej. Sposób, w jaki finanse osiąga ten cel, jest podany w Świętym Koranie. Wyróżniony broker oferujący Islamski rynek Forex: Trade360 jest w pełni regulowanym brokerem, który oferuje konto na rynku Forex i ekscytujące zasoby handlowe, które pomogą Ci podjąć decyzję handlową. Funkcja handlu tłumami jest wyjątkowa i pokazuje większość aktywności handlowców na dowolnym konkretnym składniku aktywów. Może pomóc w podjęciu decyzji o umieszczeniu transakcji. Otwórz teraz konto w TRADE360

Comments

Popular Posts